Someco

> Sosiaalisen median puolivuotistarkastus

Rakenna loppuvuoden sisältösi datan pohjalle! Puolivuotistarkastuksessa analysoidaan sosiaalisen median kanavien kehitystä sekä lukujen että sisältöjen valossa. Analyysi antaa vankan pohjan loppuvuoden sisältöjen rakentamiselle tehokkaasti ja kohdeyleisöä puhutellen. Puolivuotistarkastukseen sisältyy myös kilpailijabenchmark. Analyysi ja sen pohjalta nousevat kehitysehdotukset käydään läpi yhdessä Somecon asiantuntijan kanssa. Käymme kanssasi briiffin läpi kesäkuussa, toteutamme tarkastuksen heinäkuun aikana ja kuulet tulokset elokuussa lomiesi jälkeen.

Kokonaishinta, kun toteutus heinäkuun aikana:  2 480 € + alv.

 

Kesän aikana voimme toteuttaa myös seuraavia kokonaisuuksia, pyydäthän tarjousta:

 

> Tone-of-voice somekanavissasi

Miten tavoittelemanne äänensävy on toteutunut sosiaalisen median sisällöissä tai keskusteluissa? Onko vuorovaikutuksen tyyli sellainen, kuin olette ajatelleet? Millaista mielikuvaa asiantuntijoittenne tuottamat sisällöt rakentavat? Lähde lomalle – ja me analysoimme sosiaalisen median kanavanne suhteessa linjauksiinne ja annamme kehitysehdotuksia jatkosta.

> Facebook-mainonnan benchmark

Facebook kertoi vastikään tekevänsä mainonnasta jatkossa yhä läpinäkyvämpää ja tuovansa kesällä 2018 julkiseksi tiedon eri toimijoiden toteuttamasta mainonnasta. Niin mainonnan historiasta kuin parhaillaan toteutettavasta mainonnasta tulee läpinäkyvää. Näin ollen myös mainonnan benchmarkkaus tulee aiempaa selkeämmin mahdolliseksi.

Nyt kannattaa siis benchmarkata alan toimijoiden mainontaa niin Suomesta kuin kansainvälisesti ja selvittää, millaisille kohderyhmille ja millaisin panostuksin muut alan toimijat mainostavat. Tämän pohjalta saadaan paljon uutta tietoa ja pystytään löytämään uusia mahdollisuuksia mainonnalle.

 

Ota yhteyttä, niin katsotaan teille sopiva kesäduuni!

32#Insight
99#SomenHermolla
040 576 3206
Minna Valtari on erikoistunut strategiseen sisältömarkkinointiin ja sosiaalisen median hyödyntämiseen liiketoiminnassa. Valmentajana hän innostaa johtoa ja asiantuntijoita olemaan näkyvillä ja osallistumaan sosiaalisessa mediassa.
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.