Someco

Somecoffee 1.10.2019

Järjestämme jälleen supersuositun Somecoffee-aamiaisseminaarin Musiikkitalolla 1.10. klo 8:30-12. Sukellamme Facebookin ja Instagramin alati kehittyvään maailmaan ja pohdimme, miten brändi tai organisaatio voi parhaiten hyödyntää kanavia. Inspiraatiota omien kanavien kehitystyöhön tuovat LM Somecon asiantuntijat ja case-puheenvuorot. Sinulla on lisäksi mahdollisuus varata sparraustuokio asiantuntijoidemme kanssa.

Ohjelmassa: 

8.30 Aamiainen ja henkilökohtaiset konsultoinnit

> Tervetuloa
Sam Hansén ja Maarit Niemelä, LM Someco

> #SomenHermolla: Miten menestyt sosiaalisessa mediassa vuonna 2020?
Minna Valtari, LM Someco

> Luottamus, energia, kasvu – rakennusaineet luovalle idealle
Nazzareno Sifo, LM Someco

> Tone-of-voicen määrittely, Case Nenäpäivä
Taina Tyrväinen, viestintä- ja markkinointipäällikkö, Nenäpäivä-säätiö & Katja Mikkola, LM Someco

Tauko ja henkilökohtaiset konsultoinnit

> Instagramin suosio kasvaa – miten menestyä? 

Lotta Kinnunen, LM Someco

> Instagramin ja someaspan konseptointi asiakaslähtöisesti, Case Kela 

Siiri Kärkkäinen, viestinnän asiantuntija, Kela

Tilaisuus päättyy & henkilökohtaiset konsultoinnit

 

Osallistumismaksu on 120 € + alv, ilmoittautumaan pääset täältä. Tervetuloa!

 

Tunnelmia syksyn 2018 Somecoffeelta

Viime syksyn teemana oli Viestinnän ja markkinoinnin vaikuttavuuden lisääminen sisältötyötä kehittämällä. Puheenvuoroja kuultiin Somecon asiantuntijoiden lisäksi Tamrolta, ProComilta ja Helsingin kaupungilta – case-esimerkkien kautta käytiin läpi muun muassa sitä, miten viestinnän vaikuttavuutta voidaan kasvattaa sisältöstrategiaa selkeyttämällä.

Hanne Bergholm ja Kai Kaasalainen, Tamro

Ukko Kaarto, Helsingin kaupunki

Sari Sohlström, Someco Oy

Elina Melgin, ProCom

Tunnelmia tauolta