Someco

Somecoffee 2.10.2018

Perinteinen Musiikkitalon Somecoffee-seminaari järjestetään tänä vuonna 2.10. klo 8:30-12 Harjoitussali Paavossa.

Seminaarin teemana on Viestinnän ja markkinoinnin vaikuttavuuden lisääminen sisältötyötä kehittämällä. Somecon asiantuntijoiden lisäksi kuulemme mielenkiintoisia case-puheenvuoroja, joissa viestinnän vaikuttavuutta on kasvatettu muun muassa sisältöstrategiaa selkeyttämällä. Esitysten lisäksi osallistujilla on mahdollisuus varata sparraustuokio Somecon asiantuntijan kanssa.

Ohjelmassa mm:

8.30. Aamiainen

9.00 Johdanto päivän teemaan
Kaisa Alapartanen, Chief Customer Officer, Someco Oy

9.10 Avoin viestintäkulttuuri muutoksen vauhdittajana – Case Tamro 
Kai Kaasalainen, toimitusjohtaja & Hanne Bergholm, viestintä- ja markkinointi

9.40 Vain ketterä pärjää strategiatyössä, mutta miten ollaan hallitusti ketteriä?
Maarit Niemelä, toimitusjohtaja, Someco Oy

Tauko

10.35 Miten 200 sosiaalisen median tiliä valjastettiin palvelemaan kaupunkilaisia paremmin? 
Ukko Kaarto, markkinointisuunnittelija, Helsingin kaupungin Kulttuurin ja vapaa-ajan toimiala

11.05 B2B-brändin rakentaminen sisältömarkkinoinnin keinoin 
Sari Sohlström, strategi, Someco Oy

11.30 Some-touhotuksesta mitattavaksi, strategiseksi viestinnäksi
Elina Melgin, toimitusjohtaja ProCom

+ Henkilökohtaiset konsultoinnit 

Konsultointeihin mahtuu mukaan 30 ensimmäistä.
Tilaisuuden osallistumismaksu on 120 € (+alv.).

Ilmoittautumaan pääset tästä!

Tunnelmia edellisestä Musiikkitalon seminaarista

Someco Oy järjesti Somecoffee -seminaarin Musiikkitalolla keskiviikkona 22.11.2017. Seminaarin teemana oli avoimen yrityskulttuurin mahdollistama vaikutustyö verkossa ja siten saatavan ansaitun ja toisaalta maksetun näkyvyyden mahdollisuudet sosiaalisessa mediassa.

 
Viestintäkulttuuri mahdollistamassa onnistunutta vaikuttamista verkossa
Kaisa Alapartanen, Chief Customer Officer, Someco

Kokemuksia johtajan mahdollisuudesta vaikuttaa verkossa ja johtaa joukkoja edestä
Mikael Pentikäinen, toimitusjohtaja, Suomen Yrittäjät

Maksettua, ansaittua vai arvostettua näkyvyyttä? 
Harri Jalonen, yliopettaja ja arvonluonnin uusiin muotoihin ja alustoihin keskittyvän tutkimusryhmän (AADI) vetäjä Turun ammattikorkeakoulussa, tieto- ja innovaatiojohtamisen dosentti Tampereen ja Vaasan yliopistoissa

Maksetun mainonnan ja ansaitun näkyvyyden yhteispeli
Minna Valtari, CEO & Founder, Someco

 

Case Nenäpäivä: Systemaattisen seurannan ja harkitun strategian merkitys sosiaalisen median menestykselle
Tiina-Rakel Liekki, markkinointi-ja viestintäpäällikkö, Nenäpäivä-säätiö

 

Someasiakaspalvelu brändiä rakentamassa – case C More
Sini Suutari, Head of Customer Care, MTV Oy

 

Paneelikeskustelu
Paneelikeskustelijoina Harri Jalonen, Tiina-Rakel Liekki ja Sini Suutari. Paneelikeskustelun veti Somecon sisältöstrategi Kristiina Salo.