Someco

Somecoffee 14.3.2019

Perinteinen Musiikkitalon Somecoffee-seminaari järjestetään tänä keväänä 14.3. klo 8:30-12:00 Harjoitussali Paavossa. Teemana on data ja digitaalinen hyvinvointi. 

Aamupäivän aikana kuulemme puheenvuoroja siitä, miten relevantti data ja tarkoituksenmukainen teknologia lisäävät sisältömarkkinoinnin ja -viestinnän vaikuttavuutta, sekä miten ne voidaan valjastaa helpottamaan niin arjen sisältötyötä kuin sen johtamistakin. Kuulemme myös tuoreita tuloksia Digitaalinen hyvinvointi -tutkimuksestamme ja annamme ratkaisuehdotuksia erityisesti markkinointi- ja viestintäihmisten kokeman digitaalisen kuormituksen vähentämiseksi.

Ohjelmassa mm:

8.30. Aamiainen

Johdanto päivän teemaan

Relevantti mittaristo auttaa priorisoimaan sisältötyösi kehityskohteita: case Metso
Minna Valtari, Strategist & Founder, Someco Oy & Pauliina Tiainen, Communications Specialist, Metso Oyj

Dataa ja mielenrauhaa teknologialla: showcase Sprout Social
Jani Lilja, Chief Happiness Officer, Someco Oy

Tauko ja henkilökohtaiset konsultoinnit

Näin sosiaalisen median mainonnan strateginen suunnittelu lisää vaikuttavuutta 
Wilma Inkinen, Strategist, Someco Oy

Miten huolehtia omasta digitaalisesta hyvinvoinnista? 
Digitaalinen hyvinvointi -tutkimuksen tulokset

+ Henkilökohtaiset konsultoinnit 

 

Osallistumismaksu on 120 € + alv. Ilmoittautumaan pääset tästä!

 

Tunnelmia syksyn 2018 Somecoffeelta

Viime syksyn teemana oli Viestinnän ja markkinoinnin vaikuttavuuden lisääminen sisältötyötä kehittämällä. Puheenvuoroja kuultiin Somecon asiantuntijoiden lisäksi Tamrolta, ProComilta ja Helsingin kaupungilta – case-esimerkkien kautta käytiin läpi muun muassa sitä, miten viestinnän vaikuttavuutta voidaan kasvattaa sisältöstrategiaa selkeyttämällä.

Hanne Bergholm ja Kai Kaasalainen, Tamro

Ukko Kaarto, Helsingin kaupunki

Sari Sohlström, Someco Oy

Elina Melgin, ProCom

Tunnelmia tauolta