Someco

2.10.2018

Kati Keronen ja Someco yhdistivät voimansa!

Someco ja Kati Keronen liittoutuvat viedäkseen suomalaisen sisältömarkkinoinnin ja sisältölähtöisen viestinnän uudelle tasolle.

Kati Keronen on sisältömarkkinoinnin uranuurtaja, jolla on kattava kokemus tuloksellisen sisältöstrategian rakentamisesta ja toteuttamisesta erityisesti B2B-yrityksissä. Hän on kirjoittanut Katri Tannin kanssa kaksi kirjaa, joista toinen palkittiin vuonna 2015 Kultasulka-palkinnolla ja toinen julkaistiin viime syksynä.

“Yhteistyöllä luomme asiakkaillemme Suomen mittakaavassa uniikkia lisäarvoa. Syvä strateginen sisältömarkkinoinnin ymmärrys yhdistettynä ehdottoman kovaan kanavaosaamiseen on erittäin kova combo”, lupaa Somecon Maarit Niemelä.

“Meillä on yhteinen vahva näkemys siitä, miten sisältöstrategian menetelmiä voi hyödyntää kaikessa viestinnässä ja markkinoinnissa; se on tapa organisoitua, johtaa, tuottaa sisältöjä ja käyttää kanavia”, omaa Valoria Oy:tään luotsaava Kati Keronen toteaa ja lisää:

Sisältöstrategia on parhaimmillaan viestintää ja markkinointia isossa kuvassa ohjaava työkalu. Sen ensisijainen tehtävä on ylittää siilot ja vahvistaa moniammatillista yhteistyötä, sekä tehdä viestinnästä ja markkinoinnista asiakaslähtöisempää ja siten vaikuttavampaa. Tavoitteet nousevat organisaation strategiasta. Tavoitteena voi olla esimerkiksi ajatusjohtajuuden, työnantajakuvan tai kasvun rakentaminen.

 

 

Jos uskot että voisimme yhdessä tehdä sisältömarkkinoinnistanne entistä vaikuttavampaa, otathan yhteyttä Maaritiin (050 402 1393, maarit.niemela (a) someco.fi)!