Someco

Somecoffee 22.11.2017

Someco Oy järjesti #Somecoffee -seminaarin Musiikkitalolla keskiviikkona 22.11.2017. Seminaarin teemana oli avoimen yrityskulttuurin mahdollistama vaikutustyö verkossa ja siten saatavan ansaitun ja toisaalta maksetun näkyvyyden mahdollisuudet sosiaalisessa mediassa.

 
Viestintäkulttuuri mahdollistamassa onnistunutta vaikuttamista verkossa
Kaisa Alapartanen, Chief Customer Officer, Someco

Kokemuksia johtajan mahdollisuudesta vaikuttaa verkossa ja johtaa joukkoja edestä
Mikael Pentikäinen, toimitusjohtaja, Suomen Yrittäjät

Maksettua, ansaittua vai arvostettua näkyvyyttä? 
Harri Jalonen, yliopettaja ja arvonluonnin uusiin muotoihin ja alustoihin keskittyvän tutkimusryhmän (AADI) vetäjä Turun ammattikorkeakoulussa, tieto- ja innovaatiojohtamisen dosentti Tampereen ja Vaasan yliopistoissa

Maksetun mainonnan ja ansaitun näkyvyyden yhteispeli
Minna Valtari, CEO & Founder, Someco

 

Case Nenäpäivä: Systemaattisen seurannan ja harkitun strategian merkitys sosiaalisen median menestykselle
Tiina-Rakel Liekki, markkinointi-ja viestintäpäällikkö, Nenäpäivä-säätiö

 

Someasiakaspalvelu brändiä rakentamassa – case C More
Sini Suutari, Head of Customer Care, MTV Oy

 

Paneelikeskustelu
Paneelikeskustelijoina Harri Jalonen, Tiina-Rakel Liekki ja Sini Suutari. Paneelikeskustelun veti Somecon sisältöstrategi Kristiina Salo.