Someco
Sisältöstrategia

Sisältöstrategia ja sosiaalisen median strategia

Yhdistelmä sisältömarkkinoinnin strategista ymmärrystä ja sosiaalisen median osaamista.

Lähtökohtamme strategiatyössä on, ettei mitään sisältöä tehtäisi ilman yhteyttä organisaation liiketoiminnallisiin tavoitteisiin tai missioon, ja ettei yksikään hyvä sisältö jäisi kuluttamatta. Siitä syystä saatte meiltä aina sisältöstrategian, jossa sosiaalinen media on tiivis osa isompaa kokonaisuutta. Jos taas toiveenasi on puhtaasti sosiaaliseen median keskittyvä strategia, saat sisältöstrategisen näkökulman aina kaupan päälle.

Autamme teitä luomaan sisältöstrategian, joka antaa konkreettiset edellytykset tehokkaan sisältömarkkinoinnin tekemiseen. Sisältöstrategia tukee yrityksen liiketoiminnallisia tavoitteita ja missiota mahdollisimman vaikuttavan sisällön avulla. Työn aikana täsmennetään mm. tavoitteet ja niitä tukevat sisältökonseptit, kanavien roolit ja kohderyhmät, relevantit mittarit ja käytännön toimintatavat.

Uskomme jatkuvaan omasta tekemisestä oppimiseen, minkä vuoksi strategia ei saa olla staattinen paperi. Onnistuneen strategiatyön täytäntöönpanoon tarvitaan roadmap, joka tukee käytännön toimenpiteitä. Sisältöjen toimivuutta tulee myös mitata jatkuvasti, ja soveltaa opittua käytännössä. Strategiatyön jälkeen pidettävissä sparraustapaamisissa olemme tukenanne strategiassa määriteltyjen asioiden käytäntöön viemisessä.

Kokeneet strategimme ymmärtävät markkinointiviestinnän ison kuvan ja miten sosiaalinen media viritetään tukemaan kokonaisuutta. Olemme toteuttaneet strategiatöitä B2B-yrityksille, kuluttajabrändeille ja julkisorganisaatioille.

Ota yhteyttä ja mietitään, miten sisältöstrategia voi tukea teidän liiketoimintaanne!

6#Insight
 
050 402 1393

Maarit on sisältöstrategi, joka on erikoistunut luomaan yrityksille näkyvyyttä verkossa ja tavoittamaan toivotut kohderyhmät. Hänen erityisosaamistaan on strateginen sisältömarkkinointi.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.